2020年8月23日星期日

【雖然是精神病但沒關係 OST】開箱!!!

【雖然是精神病但沒關係】都追完一排,好空虛啊,套劇真係一套寫得好好嘅劇,全劇嘅演員都十分好戲,特別係吳政世,或者我遲下再寫篇劇評,今次係因為我追完套劇之後覺得劇入嘅歌好好聽,所以係網上訂左佢嘅OST(原聲大碟),劇入嘅每一首歌及配樂都同劇情配合得好恰到好處,能夠帶動到觀眾嘅情緒投入去,雖然價錢唔算平,但都算物有所值。

真係開箱!好大的一箱!😮


拆開喇!好精美!(外觀)


好靚女啊😍!!(寫真書)

拆開入面有2隻CD,書籤一張、寫真書一本(80頁)、立體咭一張及隨機嘅小咭2張,仲有唱片店送的海報一張,而且CD嘅包裝都好精美,DISC 1係劇集內面由歌手唱嘅歌曲,DISC 2就係劇入面嘅配樂,完全收錄哂所歌同配樂(唯獨一首,文章尾會講),滿足所有劇迷嘅願望,一聽返就好似係腦入面重溫套劇咁,大滿足!😊

物有所值👍

書籤就係劇入面隻變種蝴蝶(驚?!😱),造型都幾精美,配合返套劇係以故事書作背景嘅主軸,而女主角更加係童話書作家,所以送書籤都好啱丫,好讓大家每次閱讀時都想起套劇;立體咭就係劇入面卡通人物男女主角嘅造型,都幾可愛🥰;隨機嘅2張小咭我抽到係金秀賢(我想要徐睿知啊!!😍)同全家福(呢張正!),係日曆咭SIZE,為左可以比FANS放係銀包!?(誤🤣);另外,本寫真書係幾吸引,全部都係劇照,但唔知係咪印刷定書嘅質料問題,因為佢好似以絨面質地印刷,D相好似燶左咁,所以出黎效果會有少少燶左咁,但都可以接受嘅。

Everybody be happy! happy! happy!😂

成隻碟D歌都好好聽,D歌手又唱得好有感情,我特別鍾意 Sam Kim嘅 Breath,呢首真係好配合到男主角同女主角當時係雨中相遇嘅浪漫情境,每次聽都諗呢一幕,像徵住希望嘅一幕,兩顆受傷嘅心終於走到一起,好回味。

呢一幕真係好浪漫🥰,配合埋首歌,真係一流👍

另外,MY TALE、PUZZLE同Hallelujah都好好聽,MY TALE就係片尾曲,每次都可以為套劇嘅每一集好好收結,而Hallelujah就係代表住佢男女主角有如「羅密歐與茱麗葉」悲慘命運嘅主題曲,另外,當男主角第一次主動約女主角而響起嘅歌PUZZLE都令人聽起來有種開朗暢快嘅感覺。

聽住首歌,睇住劇情,真係同鋼太一齊咁傷心😭

鋼太終於放開心情,主動約文英去玩啦!🥰(但下一秘就後悔?!🤭)

隻碟仲有其他歌都好好聽,就正如我所講係物有所值,不過,有一首歌好似遺漏左?!就係院長獻唱果首歌無收錄入隻碟,有點可惜😔,不過唔緊要,大家都可以重溫返套劇再聽多次,你地又鐘意劇入面邊首歌呢?你地又有無買?你地都分享同介紹下丫!😁

院長首歌無收錄,有D可惜😔

沒有留言:

發佈留言

「弱」智若愚

首先,這篇文章並沒有批評、歧視與嘲笑智障人士的意思,只是取其一般大眾對他們的稱呼而取其意。 為何會有這個主題?因為我真心認為智障人士才是世上最幸福的人,最有智慧的,試想想我們每天營營役役為的都是滿足我們無窮無盡的慾望。相反,他們腦子裡想笑便笑想哭便哭,我們呢!?一個笑容、一個哭泣...